Bel ons voor meer informatie

Bel ons voor meer informatie

Kom je ergens niet uit of weet je niet zeker of wij je kunnen helpen? Bel ons even, dan kunnen wij het je zo vertellen!

Mailen mag natuurlijk ook:

mail ons

Lees onze blogs

Lees onze blogs

Er verschijnt wekelijks een blogpost over diverse Apple-gerelateerde onderwerpen en tips. Kijk hier gerust rond, misschien zit het antwoord op jouw vraag er wel tussen.

Ga naar de blogs

Hulp op afstand

Hulp op afstand

Staat jouw vraag er niet tussen en wil je graag persoonlijk geholpen worden? Maak dan een afspraak voor hulp op afstand.

Meer informatie

Waarom zou ik voor Passion kiezen?

  • We spreken in begrijpelijke taal en geven onafhankelijk advies, zo heb je altijd de beste oplossing voor jouw situatie.
  • We bieden een totaaloplossing: we helpen je met de techniek én we leren jou hoe je het beste en snelste kunt werken met de Mac, iPad en/of iPhone.
  • Met onze kennis van netwerken, servers en online diensten creëren wij een optimale werkplek.

Komen jullie ook langs bij mij op kantoor / aan huis?

Jazeker! Om je zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen is het vaak belangrijk dat je in jouw eigen omgeving wordt geholpen. Wij komen langs en nemen de benodigde spullen meteen mee. Zo hoef jij de deur niet uit!

Binnen onze regio (Delft, Den Haag, Pijnacker, Delfgauw, Schipluiden, Rijswijk, Wateringen, Nootdorp, Voorburg, Leidschendam, Rotterdam en Amsterdam) rekenen wij geen reiskosten. Hierbuiten leveren wij alleen onderhoud op aanvraag en hulp op afstand of we verwijzen je door naar één van onze partners. Neem contact op voor meer informatie.

Kan ik bij jullie ook terecht voor de aanschaf van Apple producten?

Jazeker. Als wij langskomen voor een installatie nemen we de benodigde hardware direct mee. Zo hoef jij de deur niet meer uit.

Kunnen jullie mijn Mac ook repareren?

In principe repareren wij niet. Hiervoor zijn wij niet gecertificeerd. Wel kunnen we je advies geven als je Mac defect is. We werken samen met verschillende partners die wel Macs repareren.

Wat kost telefonische ondersteuning of andere hulp op afstand?

Ondersteuning via de telefoon of TeamViewer kost €9 startkosten en €16 (excl. BTW) per kwartier. Kies je voor een voordelige strippenkaart, dan vervallen de startkosten.

Wat kost een installatie?

Prijzen voor een Onderhoudsbeurt, Plug & Play pakket en de Strippenkaarten zijn hier te vinden. Voor alle andere installaties maken wij een offerte op maat. In veel gevallen komen wij vooraf langs voor een gratis Netwerk-Check of adviesgesprek. Voor losse 1 op 1 ondersteuning zijn de kosten €39 (excl. btw) per half uur.

Rekenen jullie reiskosten?

Nee. Binnen onze regio (Delft, Den Haag, Pijnacker, Delfgauw, Schipluiden, Rijswijk, Wateringen, Nootdorp, Voorburg, Leidschendam, Rotterdam en Amsterdam) rekenen wij geen reiskosten. Hierbuiten leveren wij alleen onderhoud op aanvraag en hulp op afstand of we verwijzen je door naar één van onze partners. Neem contact op voor meer informatie.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemenen voorwaarden zijn hier te vinden.

Waarom zou ik kiezen voor een Mac?

Twijfel je eraan of een Mac wel iets voor jou is? Ben je bang dat je iets zal gaan missen of er niet uitkomt? Speciaal voor jou heb ik een e-book geschreven: “7 grote misvattingen over het overstappen van Windows naar Mac”. Je kunt het e-book gratis downloaden via deze pagina.

Laatste Facebook recensies

Ik heb Passion Support leren kennen door problemen met mijn Mac. Super vriendelijk geholpen en zeer snelle ondersteuning als er iets is of als je vragen hebt! Dank voor jullie inzet en ik zal zeker nog eens van jullie diensten gebruik gaan maken!!
Nicole DrummenA Brand New You, Permanente make-up
Superservice! Ontzettend veel kennis in huis, heel snel weer op weg geholpen en veel tips om mijn workflow te verbeteren. Perfect!
Revlie SchuitCreatief Ondernemer
Gisteravond wilde mijn iMac niet meer opstarten en kwam ik via google op allerlei sites met de zoekwoorden ‘iMac start niet meer op’. Allerlei remedies uitgeprobeerd, en steeds weer nieuwe sites bekeken, totdat ik op Claire’s site terecht kwam. Ik stuurde haar een email met mijn probleem. Vanmorgen was er een email van haar terug. En vanmiddag kwam Donny langs en heeft in een uur tijd het probleem opgelost. De iMac loopt nu weer als een trein. Erg blij!
Flora van StekAuteur/Vertaler
Blijf up-to-date!
Ontvang één keer per week onze Apple tips & tricks.
We sturen je één keer per week een mail met interessante informatie.
Het is gemakkelijk om je uit te schrijven.